Saturday, April 17, 2010

Een kaartje met het: Pollycraft vlindermeisje

Hallo allemaal,

Tiets is de beheerder van de Club: Kaarten maken met Tiets.
Mocht je een kijkje willen nemen, de link staat bij mijn favoriete links.

Kaarten maken met Tiets is een grote, actieve kaarten maak Club waar mensen hun gemaakte kaarten kunnen laten zien maar vooral ook ideeën op kunnen doen. Sinds Pasen 2010 heb ik mij aangesloten bij deze Club en echt al super veel ideeën opgedaan. Er worden elke maand wedstrijdjes om de mooiste kaart gehouden, waarbij je of een digistempel moet gebruiken en zelf de rest mag bepalen. Of je moet je aan de format van een kaart houden waarbij je de kleuren en plaatjes zelf mag bepalen. Dit geeft veel inspiratie en laat zien hoe mensen heel verschillende kaarten kunnen maken met hetzelfde principe.

Nu had Tiets iets aparts voor ons georganiseerd. Er is een digistempel speciaal voor onze Club ontworpen, door Pollycraft. De opdracht was op met deze stempel een kaartje te maken. En dat heb ik gedaan!

Zie het resultaat hieronder! Ik ben benieuwd naar jullie reacties...

Groetjes,
Lotte


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...