Saturday, April 24, 2010

Even iets heel anders...

Goedemiddag allemaal,

Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Ik ga zo ook lekker op het balkon in de zon zitten.

Ik heb zojuist nog even het kaartje afgemaakt waar ik gisteravond aan begonnen was.

Het is voor de challenge op de Club van Anita: Creative 4 fun (zie de link bij mijn favoriete links). Bij 10 of meer inzendingen is er een klein prijsje mee te winnen. De challenge was om een kaart in de vorm van een koffiemok te maken. Eens een keer heel iets anders en erg leuk om te doen. Zie hier het resultaat.

4 comments:

Harm Meek said...

Hallo Lotte,

Ziet er wel heel schattig uit!

groet
Harm

Lotte said...

Hoi Harm,

Dank je wel!

Ik vond het erg grappig om te maken.

Groetjes,
Lotte

Anonymous said...

Dit is ook mijn favoriet! Erg leuk!
liefs, Marleen

pien said...

hihi nice :-P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...