Friday, April 16, 2010

Meest recente kaarten...

Hier wat foto´s van de meest recente kaarten die ik gemaakt heb...
Laat gerust weten wat je van de kaarten vind en tips zijn welkom!



De eerste Springkaart die ik heb gemaakt!














 





De tweede kerstkaart die ik dit jaar heb gemaakt. Je kan niet vroeg genoeg beginnen om kerst stress te voorkomen. Vorig jaar was ik niet vroeg genoeg begonnen, dat was dus goed stressen in december....


 





Een collega is oma geworden voor 2 weken terug. Daar moest natuurlijk een kaartje voor gestuurd worden namens alle collega´s. En wie mocht de kaart maken....?

Een algemeen verjaardagskaartjes, met de eerste bloemetjes die ik met mijn nieuwe Cuttlebug heb gemaakt.





Een collega's vertelde vorige week vrolijk dat ze gaat trouwen volgende week. Daar moesten wij met de collega's natuurlijk even een kaartje voor sturen om haar te feliciteren met haar aanstaande huwelijk!

3 comments:

e.zielschot said...

what is a cuttlebug?
springkaart
grtz
David en Elly

Lotte said...

Hey,

Een cuttlebug is een snij en emboss machine. Door je papier samen met een mal tussen een aantal platen te leggen en door de machine heen te draaien krijg je heel gemakkelijk allerlei netjes uitgesneden figuren. Voor embossen werkt dit hetzelfde. Maar dan worden er figuurtjes/vormen in het papier gedrukt waardoor er relief ontstaat.

Een springkaart is zo'n kaart die omhoog staat, omdat hij op een bepaalde manier gevouwen is. Andere kaarten zijn gewoon vierkant of rechthoekig en zijn plat. Deze staat omhoog. Met een soort spring effect omdat je hem wel plat kan vouwen en op kan sturen.

Heb ik jullie vragen zo beantwoord?

Liefs,
Lot

Pien said...

Ziet er allemaal tof uit hoor! Echt vet mooi ;-)

Liefs xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...