Sunday, April 25, 2010

Moederdag project

Nou het is met recht een project te noemen.

Ik zeg niet gauw dat ik lang met een kaart bezig ben geweest, want het is tenslotte mijn hobby maar met deze kaart ben ik erg lang bezig geweest. Vandaag eigenlijk de hele dag en avond, ik ben net klaar. Om jullie een beetje nieuwsgierig te maken, hier een paar hints: het was heel veel afpas en meetwerk. Daarnaast is de kaart heel anders ingedeeld dan ik tot nu toe gedaan heb, dus wat dat betreft weer iets heel nieuws. Er is een stempel in verwerkt van de webwinkel: Cards etc. shop en daarnaast nog twee andere stempels. En hij is echt super schattig geworden. Nou zijn jullie al nieuwsgierig? Mooi zo, want ik ga hem nog niet laten zien. Mijn moeder krijgt hem eerst 9 mei voor Moederdag. En dan zal ik de foto's hier bij dit bericht plaatsen.

Liefs,
Lotte

En dan nu de foto's:


2 comments:

Rob said...

Hallo Lotte,de kaart staat erg leuk op de tv-kast Groetjes Rob

Lotte said...

Hey pap,

Dat heb ik gezien!
Daar ben ik blij om!

Liefs,
Lot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...