Sunday, May 2, 2010

Een doosje...

Bij de Club: Cards and Scraps bevat de workshop voor de maand mei het maken van een doosje om je Cuttlebug mallen in te bewaren. Dit zijn mallen om door de Cuttlebug machine heen te halen om op die manier meteen alles te embossen waardoor je niet meer met een lichtbak en lamme armen in de weer hoeft. (Embossen betekend relief in papier maken). Ik heb in februari bij de Creadagen hier in Arnhem drie van deze mallen gekocht en inderaad, ik wist niet zo goed waar ik ermee heen moest. Ze passen niet goed ergens in, zijn of te dik, of te lang. Dus leek me dit een handig doosje.... Zie hieronder het resultaat.

2 comments:

Hens Cards and Scraps said...

Hoi Lotte, wat een mooi blog heb je en wat een mooie dingen heb je al gemaakt het doosje vindt ik super maar ook de kaart van Tiets haar club is super, wat leuk dat je mijn club promoot op je blog,
Ik ben gelijk je eerste volger,
liefs Henny

Jolanda said...

He Lotte,
heb je blog even bekeken ziet er goed uit zeg, je CB-mallenbox vind ik nogsteeds erg mooi. Ik heb hem ook gemaakt, zie de clubs site. Daarnaast heb ik hem ook voor mijn zus gemaakt, zij wordt eind juni 50 jaar, daarna zal ik hem ook plaatsen. Heb me toegevoegd als volgers dus zal eens wat vaker komen kijken.
Groetjes en liefs
Jolanda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...