Thursday, July 22, 2010

Een cadeau envelope voor een collega

Deze week heb ik deze cadeau envelop voor een collega gemaakt. We geven haar een VVV-bon cadeau wat ik zelf nooit zo leuk vind omdat een echt cadeau veel meer uitstraalt en persoonlijker is. Om het toch leuk te maken, heb ik er een leuke envelop omheen gemaakt. Ze houdt van tuinieren en bloemschikken dus heb ik vooral bloemen ter versiering gebruikt.

Dit is de envelop als hij dicht zit.
                                                            
Dit is de envelop helemaal opengevouwen

Dit is het gedichtje op de bovenste flap

3 comments:

muisjoanne said...

Hoi Lotte
Wat een leuke envelop leuk om kado te krijgen
Liefs Joanne

Anonymous said...

een mooie enveloppe Lotte , zou het eventueel mogelijk zijn de maten door te geven
groetjes Monica

Lotte said...

Dank jullie wel Joanne en Monica.

Het is niet heel moeilijk qua maten. De vlakken zijn even groot als een rechthoekige kaart. Namelijk 10,5 x 15

Ik heb twee stukken kaartkarton voor rechthoekige kaarten dubbelgevouwen en daarvan twee vlakken aan elkaar gelijmd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...