Sunday, August 1, 2010

Magic dots kaart...

Hallo allemaal,
Deze kaart vandaag afgemaakt, de kaart is gemaakt met de Magic Dots van Nellie Snellen.
Het is mijn eerste kaartje met de Magic Dots en in het begin een heel gepriegel met die kleine dingen. Maar uiteindelijk liepen ze er vrij vlot in. Ik ga er zeker meer kaarten mee maken! De kaart was in eerste instantie meer bedoeld als verjaardagskaart maar ik vind hem nu bruikbaar voor meerdere gelegenheden. Hij kan ook heel goed als condoleance kaartje of als beterschapskaartje. De kaart is gemaakt voor de wedstrijd bloemen op de club: Creatief met Wilma, zie ook de link onder mijn favoriete links. Ook op deze club ben ik nu sinds een week beheerster. Wat vinden jullie van het kaartje en voor welke gelegenheden vinden jullie hem bruikbaar?

3 comments:

regina said...

hoi

leuke kaart!!

je maakt leuke creaties en ik vind het leuk om je blog te volgen!!!

gr regina

Lotte said...

Hoi Regina,

Dank je wel. Leuk dat je mijn volger bent geworden. Heb je zelf ook een blog?

Groetjes,
Lotte

Ilonka said...

whow lotte wat een prachtig kaartje.

groetjes Ilonka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...