Tuesday, February 15, 2011

Art journey dagen

Zaterdag ben ik naar de Art Journey dagen in Sleen geweest.

Daar heb ik vier workshops gevolgd, waarbij we een doosje met kaartjes hebben gemaakt allemaal gemaakt met verschillende technieken. Het ging hier vooral om het gebruik van inkt, stempels en embossingpoeder. Ik vond het erg leerzaam en heb veel nieuwe producten leren gebruiken en tips opgedaan. In mijn groepje zaten nog meer mensen die alleen waren dus zo had ik mooi aansluiting en we hebben het super gezellig gehad.

Naast de workshops was er de gelegenheid te winkelen. De hele winkel was verplaatst naar deze ruimte en er was ontzettend veel keuze. Ik heb niet groot huisgehouden maar wat kleine dingetjes aangeschaft zodat ik met de geleerde technieken aan de slag kan.

Gisteravond ben ik er dus even lekker voor gaan zitten en heb deze drie kaartjes gemaakt.... Op de twee schelpen kaarten is voornamelijk gebruik gemaakt van distress inkt. Op de schelpenkaart met drie keer Sea erop is ook nog gebruik gemaakt van de embossingpoeder. De bruine kaart met de vuurtoren, is gemaakt met onder andere alcohol inkt, welke ik voor de workshops nog nooit gebruikt had. Ik ben nog niet helemaal tevreden over het resultaat maar ik vind het zeker niet slecht.

Hier de drie kaartjes.

























Benodigdheden:

- Cardstock lichtblauw en bruin.
- Creme kleurig papier en wit papier
- Distress inkt 'broken china' en 'Piumice stone'
- Stempels: Schelpen van Art Journey en de vuurtoren
- Embossingpoeder zilver van Zing
- Zilveren parelpen.

Liefs, Lotte

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...