Thursday, February 3, 2011

Probeersels....

Soms moet je eens wat nieuwe dingen proberen. Dat heb ik gisteren gedaan. Ik heb voor de 2e keer geprobeerd een stempelafdrukje met distress inkt in te kleuren. En bij één van de twee kaartjes heb ik geprobeerd de randen te stikken met de naaimachine. Het inkleuren met de distress inkt vond ik nog niet zo geslaagd maar zoals in het algemeen zal ook hierbij wel gelden: oefening baart kunst. Het stikken met de naaimachine ging me verrassend goed. In september heb ik een naailesje van mijn oma gehad omdat ik verder nog nooit mijn naaimachine had gebruikt en ik moet zeggen: met papier naaien gaat makkelijker dan met stof.... Zie hier het resultaat, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
























Liefs, Lotte

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...