Sunday, February 27, 2011

Verhuizing/ moving houses....

Omdat ik in maart ga verhuizen, was ik er al wel een hele week niet aan toegekomen om een kaartje te maken. Moet wel zeggen dat nu alles al ingepakt is wat ingepakt kon worden. Morgen krijg ik de sleutel van mijn nieuwe flatje dus dan kunnen we daar hard aan de slag en heb ik geen tijd meer om in te pakken. Maar omdat het al een week geleden was dat ik iets gemaakt had begon het me dit weekend toch wel behoorlijk te kriebelen.... ik moet dan echt wat maken. Dus vanavond alles uit de dozen getrokken en heerlijk dit kaartje zitten maken.

Because I am going to move houses in March, I haven't been able to make a card for a whole week! I have to say, I packed everything that could be packed already. When I get the key of my new appartment tomorrow, I don't have the time to pack anymore. But because it was a week ago I made something it felt like I was suffering from withdrawal symptoms. So tonight, I took all my materials out of the boxes and made this card.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...