Sunday, April 3, 2011

Clubdag Crazy meiden

Gisteren naar de clubdag van de Crazy meiden geweest. Het was ontzettend leuk en gezellig en we kregen zo'n mooi pakket met het Maja papier in paars wat echt helemaal mijn kleur is. Ik was er samen met Jolanda heen gegaan en we hebben een ontzettend leuke dag gehad en heel veel gelachen.


Ook werdt er een demonstratie stempelafdrukjes inkleuren met potloden gegeven, waar ik toch wel weer een hoop van geleerd heb. Dit heb ik meteen vandaag proberen toe te passen in mijn project.






Het was de bedoeling dat we 2 projectjes gingen maken. De ene was de grote versie en de ander de kleine versie. De grote heb ik zojuist afgemaakt en dit is hem geworden.
























Liefs, Lotte

2 comments:

Kimmie said...

Hoi Lotte!

Wat een mooie kaart of ja creatie.
Jij hebt trouwens ook een heel leuk blog!

XXX Kim

Lotte said...

Hoi Kim,

super bedankt meis, leuk dat je mijn volger bent geworden!

liefs,
Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...