Friday, April 15, 2011

Twee kaartjes/ Two cards.....

heb ik gemaakt afgelopen week. De scrapkaart is volledig eigen design.
I have made last week. The sketch used on the scrapcard is made by myself.
























Materialen scrapkaart:
- Cardstock licht en donker bruin;
- Scrappapier van: Jillibean soup - Dutch Mustard Soup;
- Stempelafdrukje van Mo Manning;
- Lintje;
- Bloemen met een mal van Marianne Design;
- Splitpennetjes;
- Tekststempel met Gefeliciteerd;
- Parelpen bruin.

Materials for the scrapcard:
- Cardstock light and dark braun;
- Scrappaper of: Jillibean soup - Dutch Mustard Soup;
- Stamp of Mo Manning;
- Lace;
- Flowers made with creatables of Marianne Design;
- Brads;
- Textstamp with Gefeliciteerd (concratulations);
- Perlenpen braun.

Hier is de sketch van de scrapkaart. Ik vind het erg leuk jullie kaarten met de sketch te zien dus maak je er een kaart mee, laat dan even de link naar je blog als reactie achter dan kom ik even op jou blog kijken. Veel plezier met de sketch.
Here is the sketch of the scrapcard. I would really like to see your card, made with the sketch. So if you make a card with it, then please leave the link to your blog as a reaction to my post, then I come and take a look at your blog. I hope you enjoy the sketch.























De sketch is alleen voor particulier gebruik.
Als je het gebruikt stel ik een verwijzing naar waar je de sketch vandaan hebt erg op prijs.
The sketch is only for personal use. If you used it, I really appreciate a link to my blog.
Liefs/Love, Lotte

4 comments:

Kimmie said...

Hoi Lotte

Wat ben jij lekker creatief geweest zeg!
Ik vind beide kaarten heel mooi.
Vooral je scrapkaart vind ik helemaal geweldig, mooie kleurtjes het perfecte plaatjes etc. etc.

XXX Kim

Lotte said...

Dank je wel Kim, maar heb net even bij jou blog gekeken en jij bent net zo lekker bezig geweest! Ook erg mooie kaarten hoor!
Liefs,
Lotte

Miranda de Groot said...

wat een mooie kaarten
ik heb je sketch gebruikt voor een kerstkaart
http://mirandaswenskaarten.blogspot.com/2011/04/nog-een-kerstkaartje.html
groetjes miranda

Lotte said...

Ontzettend leuk dat je mijn sketch gebruikt hebt miranda, ik ben gauw even op je blog gaan kijken en hij is ontzettend leuk geworden.
Groetjes,
Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...