Wednesday, May 11, 2011

Little fairy.....

Onlangs zag ik op de club: Kaartenmaken met Tiets deze digistempel. Ik vond hem zo mooi en ik zag meteen een kaart met zachte kleuren voor me. De sketchis van de club: Crazy meiden. De digistempel is zoals altijd ingekleurd met de Derwent potloden. Dit is hoe de kaart is geworden....
On the club: Kaartenmaken met Tiets (cardmaking with Tiets) they got this digistamp for a challenge. I really liked the stamp and got an idea for a card with soft colours. The sketch is from the club: Crazy meiden (crazy girls). I coloured the digistamp with the Derwent Coloursoft pencils as always. This is the card I made...












Benodigdheden:
- Cardstock zeegroen en wit.
- Scrappapier van: BoBunny - Gabrielle collection
- Distresser
- Digistempel (fee + tekst)
- Nestabilitie cirkel en scalloped cirkel
- Bloemetjes
- 2 vlinders uitgeknipt uit het scrappapier
- Paperpen
- Strass steentjes swirl

Materials:
- Cardstock seagreen and white
- Scrappaper of BoBunny - Gabrielle collection
- Distresser
- Digistamp (fairy + text)
- Nestability circle + scralloped circel
- Flowers
- 2 butterflies cut out of the scrappaper
- Paperpen
- Strass stone swirl

Ik hoop dat jullie de kaart weer mooi vinden en voel je vrij om opmerkingen of reacties te plaatsen.
I hope you all like the card and feel free to add a suggestion or reaction.

Liefs/ Love, Lotte

2 comments:

Roelie said...

Hoi Lotte,
wat een schat van een kaart, vooral de digi vind ik fantastisch. Nu wil het toeval dat ik ook met deze digi aan het inkleuren ben geweest, ik moet alleen de kaart "nog even in elkaar zetten". Dat kan dus nog even duren voordat hij op mijn blog verschijnt...
Groetjes Roelie

Lotte said...

Hoi Roelie
Dank je wel! Wat leuk zeg, dan ga ik je blog in de gaten houden want ik ben erg benieuwd!
Groetjes
Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...