Sunday, May 8, 2011

Moederdag doosje/ Mothersday box

Op de club: Hobby plezier met scrapdoosjes werdt onlangs een DOL gegeven. Toen ik zag hoe het doosje werdt dacht ik meteen: 'die ga ik mijn moeder voor moederdag geven!' Ik heb het doosje in mooie paarstinten gemaakt en heerlijk gevult met Petit Merci. Vandaag heb ik het mijn moeder gegeven en ze was er heel erg blij mee.
On the club: Hobby plezier met scrapdoosjes they organised a DOL (Doosje Online/ Box Online) last week. When I saw how the box was made up I immidiately thought: 'that box I am going to give my mother for mothersday!' I made it in nice purple colours and put some nice chocolates in it. Today I gave it to my mother and she was really happy with it.

























Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
Please tell me what you think of it...

Liefs/ Love, Lotte

2 comments:

regina said...

hoi

een schitterend doosje!

erg leuk model en leuk gemaakt!

gr regina

Lotte said...

Dank je wel Regina :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...