Friday, July 22, 2011

Anders dan anders....

Afgelopen week heb ik twee kaarten gemaakt. Ze zijn anders dan de andere kaarten die ik tot nu toe gemaakt heb wat uitstraling betreft. Deze keer geen lief zacht stempeltje maar iets meer volwassen.


Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een digiplaatje van TLC en het scrapblokje van Marianne Design, Songbook. Al het papier is bewerkt met distress inkt Walnut Stain. De muzieksleutels zijn met de bijpassende stansjes van Marianne Design uit donkerbuin cardstock gestanst en de kaart is afgewerkt met een stukje touw en plakparels.

Ik vind het zulk mooi papier dat ik met hetzelfde papier nog een kaart heb gemaakt en dat is deze.













Ook hierbij heb ik dus het papier van Marianne Design, Songbook gebruikt. De stempel is een digistempel en ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Al het papier is weer bewerkt met Distress inkt Walnut Stain en het stukje cardstock naast het plaatje heb ik met een embossingfolder stitches bewerkt. Het ticket is van Tim Holtz - Idea-ology collection. Vervolgens heb ik de kaart afgewerkt met bloemen, splitpennen en wat plakparels.

Ik hoop dat jullie de kaarten weer mooi vinden.


Liefs/ Love, Lotte


3 comments:

tine said...

ze zijn speciaal
maaar ik vind ze heel mooi!
fijn weekend

tine

Lotte said...

Dank je wel meis. Leuk dat je mijn blog zo volgt!
Lieve groetjes Lotte

Bea van Ette said...

Prachtige kaarten!

Groetjes, Bea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...