Sunday, July 24, 2011

Christmas Tree Ted

Vandaag dit kaartje gemaakt met een leuk stempeltje van Penny Black genaamd: Christmas Tree Ted. Het papier wat ik hierbij gebruikt heb is van Basic Grey: Jovial collection. Het stempelafdrukje heb ik uit het papier gestanst met de nestabilities Labels Twelve. Het tekststempeltje is van Bo Bunny. Met deze kaart doe ik mee aan de challenge op de Penny Black saturday challenge blog.

Today I made this card with this nice Penny Black stamp named: Christmas Tree Ted. The paper I used is of the Basic Grey: Jovial collection. I cut out the stamp with the nestabilities Labels Twelve. The textstamp is Bo Bunny. With this card I am participating at the challenge on the Penny Black Saturday Challenge blog.













Het afdrukje heb ik gekleurd met Distress inkt. Het gaat me nog steeds niet geweldig goed af maar we blijven oefenen en het gaat steeds beter. De kleuren die ik heb gebruikt zijn:

I coloured the stamp image with Distress inkt. It's still not going that fantastic but we keep on practicing and it's going better and better. The colours I used are:

- Fired Brick
- Pumice Stone
- Frayed Burlap
- Walnut Stain
- Peeled Paint


















De kaart heb ik gedecoreerd met sterren en plakparels. Ook heb ik een setje mooie bloemen gebruik waaronder roosjes en een cherry blossom. Daarnaast heb ik er nog wat dichte rozenknopjes bijgestoken, wat blaadjes en een leuke pin om het geheel af te maken.

I decorated the card with stars and half pearls. I also put a set of nice flowers on the card. I made use of roses, cherry blossom, closed rosebuds and I finished it with a nice pin and some leaves.


















Ik ben benieuwd wat jullie weer van dit kaartje vinden dus laat gerust een reactie achter. Ze zijn altijd leuk om te lezen.

I am very curious what you all think of this card. Don't hesitate to leave a comment to this post. They are always nice to read.


Liefs/ Love, Lotte

7 comments:

Catherine said...

Great card, wonderful layout...

Stamps and Paper said...

SUch a lovely Christmas card Lotte and beautifully coloured.

Anne

Gretha said...

Geweldig mooie kaart Lotte en ik vind je kleurwerk prachtig.
Veel succes met de challenge, ik vind de stempels van PB ook geweldig om mee te werken.
Groetjes Gretha

Lotte said...

Thank you all for you lovely comments.

Lotte

kath said...

beautiful card lotte....he is one super cute ted..thanks for joining in the fun this week at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

debby4000 said...

Oh this is so adorable, gorgeous card.
luv
Debby

jenny said...

Stunning Christmas card....love this teddy stamp!
Thanks for joining us at Penny Black Saturday x

Jenny x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...