Sunday, July 3, 2011

Enjoy the journey

Vrijdag kwam ik op de blog van Dutch Card lovers en zag daar een nieuwe leuke challege staan. De opdracht was om een Diaperfoldpouch te maken. Nu gaat mijn tante samen met haar vriend binnenkort een jaar op de fiets op wereldreis en zaterdag avond gaf ze een afscheidsfeestje. Dus daar wilde ik nog een leuke kaart voor maken om ze een goede reis te wensen. De Diaperfoldpouch was daar perfect voor.

Zaterdag ochtend ben ik er meteen mee aan de slag gegaan. En gelukkig had ik de kaart aan het eind van de middag af. Dit is wat het is geworden:











De Diaperfoldpouch is een soort zakje waar je snoepjes of een klein cadeautje in kunt doen maar ook bijvoorbeeld zoals ik heb gedaan een label.

De basis van de kaart is gemaakt van dubbelzijdig scrappapier van K&Company - Blue Awning.
De digistempel heb ik op de website van Delightful inspiration gevonden en vond ik erg toepasselijk. Ik heb hem ingekleurd met de Derwent coloursoft potloden. Ook de tekststempel is een digistempel van internet en is uitgestanst met de Cuttlebug en nestabilities circle en scalloped circle. De rozet op de voorkant van de kaart heb ik zelf gemaakt. De rand is gemaakt met een Martha stewart randpons genaamd Arch lattice. Daarna heb ik hem op het Martha Stewart scoring board om en om gerild en vervolgens gevouwen en in elkaar gezet. De bloem bovenop is samengesteld met mallen van Marianne design en Joy, ook voor de bloemen op het label is gebruik gemaakt van Marianne design mallen. De vlinder op de rozet is ook een pons van Martha Stewart. Voor de bloem knoppen is gebruik gemaakt van splitpennen en de kaart is afgewerkt met plakparels van Marianne design.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.


Liefs/ Love, Lotte

14 comments:

Johanna Visser said...

Hoi Lotte,

Mooie zomerse kaart heb je gemaakt. Succes met de challenge.

Groetjes Johanna

KarinsArtScrap said...

prachtige diaperfold heb je gemaakt lotte. je papier is prachtig.
heel mooi afgewerkt.

groetjes karin

Angèle said...

Een super mooi cadeau voor je tante en vriend.
Leuk dat de challenge in zo'n goede aarde viel.
Bedankt dat je met ons meedoet, Angèle

Roelie said...

Hoi Lotte,
Fantastisch wat je met de challngeopdracht hebt gemaakt! Daar was je tante vast heel erg blij mee...
Groetjes Roelie

Anja (scrappie) said...

Wow deze is wel supergaaf gedaan hoor heel erg mooi. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

Lotte said...

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties. Mijn tante en haar vriend vonden de kaart ook prachtig.
Lieve groetjes Lotte

Tinie said...

Oooh die van jou is ook heel mooi geworden!!
Mooie kleuren en een prachtige rozet heb je gemaakt!
groetjes Tinie

José said...

Erg mooi! Prachtig papier heb je gebruikt en heel mooi opgemaakt met de hele mooie rozet en bloemen!
Groetjes, Jose

miriam said...

Wauw hij is prachtig ,ook jouw rozet ziet er mooi uit

Bedankt voor het meedoen met DCL
gr miriam

C@ro said...

Schattig!

rosalien said...

Ik vindt hem helemaa lgeweldig. Hele leuke deatisl, en een schitterende tag.:))
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

mieke said...

Jouw "daiper"is ook mooi geworden, leuke challenge he?!

Mieke

Lotte said...

Zeker een leuke challenge dames. Ik heb hem met heel veel plezier gemaakt en het was perfect om als afscheid aan mijn tante en haar vriend te geven :)
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties
Lieve groetjes Lotte

tine said...

lotte via clubs ben ik op je blog terecht gekomen.
Ik heb genoeten van je kaarten en andere creaties!

Daarom ben ik volger geworden.
je bent natuurlijk ook welkom op mijn blog!

groetjes
tine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...