Monday, August 15, 2011

Baby Fairy Flora

Gisteren dit schattige kaartje gemaakt met nieuwe spulletjes die ik op de Knotsgekkekaartendagen in Den Bosch heb gekocht. Heerlijk is dat om met nieuwe spulletjes aan de slag te gaan. Het stempeltje is van Mo Manning - Baby Fairy Flora in the spring. Het papier wat ik heb gebruikt is van Docraft - Pampered Pets. Het randje is gemaakt met de pons van Martha Stewart - Doily lace.

Yesterday I made this cute card with new materials that I bought on the Knotsgekkekaartendagen at Den Bosch. It so lovely to start making cards with new materials you just bought. The stamp is of Mo Manning - Baby Fairy Flora in the spring. The paper I used is of Docraft - Pampered Pets. The nice edge is made with a punch of Martha Stewart - Doily lace.






















Het stempel afdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt. En Uitgestanst met de nestabilities Octagons en gemat met de nestabilities Scalloped Octagons. De kleuren die ik heb gebruikt zijn:

I coloured the stamp image with Distress Ink. I cut out the stamp image with the nestabilities Octagons and I used Scalloped Octagons at the back. The colours I used are:
- Tattered Rose
- Tea Dye
- Pumice Stone
- Shabby Shutters
- Weathered Wood
- Broken China
- Milled Lavender
- Victorian Velvet
- Peeled Paint
- Wild Honey
- Antique Linen
- Vintage Photo
- Dusty Concord
- Black Soot
















Mijn kaart heb ik versierd met een zelf gemaakte tekst, een aantal bloemetjes zoals cherry blossoms, roses and poppy flowers. En als laatste heb ik er nog twee pins bijgestoken en de kaart afgemaakt met wat plak parels.

I decorated the card with a self made text, some flowers like cherry blossoms, roses and poppy flowers. Finally some pins and a few self-adhesive pearls.




















Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden en ik ben benieuwd naar jullie reacties.

I hope you all like the card again and I am curious to read your comments.


Liefs/ Love, Lotte

4 comments:

tine said...

ik vind de kaart super!


tine

Roelie said...

Hoi Lotte,
wat een superlieve kaart zeg... Trouwens alle kaarten die je de afgelopen weken hebt gemaakt zijn mooi! (was even afwezig ivm vakantie)
Groetjes Roelie

anita01 said...

Vind je kaartje z'n poepie, wat een lief stempeltje en zo zalig van kleur.

Klein vraagje, wat voor papier gebruik jij voor je stempeltje? Ben altijd benieuwd.

Warme groetjes,
Anita

Lotte said...

Dank jullie wel voor de leuke reacties dames.

Anita het papier wat ik gebruik voor mijn stempeltje is: Cotman Water Colour paper blok 190 grams

Dat werkt super en je kunt gerust meerdere keren met je penseel over een stukje zonder dat het gaat rafelen.

Lieve groetjes Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...