Wednesday, August 10, 2011

Business Willow

Maandag avond, toen de meeste vakantiewas weer was weggewerkt, heerlijk aan de kaart gegaan. Ik had zin om een heerlijk vrolijke kaart te maken met leuke kleurtjes. Ik heb daarvoor het papier gebruikt van Best Creation Inc - Dare to Dream. Het stempeltje Business Willow van Whiff of Joy vond ik daar perfect bij passen.

Monday evening, while most of the holiday laundry was back into the wardrobe again, I made this card. I really felt like making a happy colourful card. I choose design paper of Best Creation Inc - Dare to Dream. In my opinion the stamp Business Willow of Whiff of Joy, match perfectly to this paper.





















Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt. Dit gaat me toch steeds beter af. De kleuren die ik gebruikt heb zijn:

I coloured the stamp image with Distress Ink. Which is going better and better while practicing. The colours I used are:
- Tattered Rose
- Dusty Concord
- Milled Lavender
- Old Paper
- Frayed Burlap
- Walnut Stain.
- Black Soot
- Worn Lipstick

Ik heb de kaart afgewerkt met de Creatables van Marianne Design - Hearts. Twee roosjes, een Cherry Blossom, twee pins, strass steentjes en een stukje kant.

I decorated the card with Creatables of Marianne Design - Hearts. Two Mulberry roses, a Cherry Blossom, two pins, some strass stones and a nice peace of lace.

Zelf vind ik het kaartje erg leuk geworden, wat vinden jullie?

I really like the card myself, what do you think of it?


Liefs/ Love, Lotte

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...