Monday, August 8, 2011

Cupcakes and Angels

Voor mijn tweede design opdracht voor de webwinkel Luzifi heb ik 4 kaarten gemaakt. Ze zijn allen met verschillend design papier gemaakt. Ik ben zeer benieuwd wat jullie van de kaarten vinden. Het vouw idee van de driehoektrapjes kaarten staat op mijn tutorail pagina.

As a member of the design team of Luzifi webshop I made 4 new cards. They are all made with different design paper, and I am really curious what you all think of the cards. You can find the tutorial of my Triangle stairs cards on my tutorial page.









Bij deze twee kaarten is gebruik gemaakt van scrappapier van My Mind’s Eye – Life of the Party. Ik vond het perfect papier om leuke cupcake kaarten mee te maken. Het scrappapier heb ik rondom geprikt en met de hand geborduurd. In het midden van de kaart heb ik een leuk lint gedaan met daarop een strik op de ene kaart en op de andere een Prima Marketing Flower – Louisa May Bubblegum.  Op de roze kaart is gebruik gemaakt van de Nestabilities Labels Four. De kaarten zijn afgewerkt met strass- en parelsteentjes.

With these two cards I made use of the design paper of My Mind's Eye - Life of the Party. I found it perfect paper for a few cupcake cards. The embroiled the design paper around the page by hand. In the middle of the card I placed ribbon with a bow on the yellow card and a flower of Prima Marketing - Louisa May Bubblegum on the pink card. On the pink card I also made use of the Nestabilities Labels Four. The cards are made up with strass- and pearl stones.








In deze kaart is gebruik gemaakt van het scrappapier van Basic Grey – Out of Print. Toen ik dit papier zag kwam bij mij meteen het beeld van een engel in mijn hoofd. De randjes zijn gemaakt met de Martha Stewart pons: Arch Lattice. De tekststempel is van Nicole Verkooijen Design, uitgestanst met de Nestabilities Circle en Scalloped circle. De embellishment is van dezelfde lijn als het scrappapier, Out of Print van Basic Grey. Als laatste heb ik de kaart afgewerkt met een leuke strik van kant van American Crafts Ribbon Lace – Vanilla/ chestnut.
In this card I made use of the design paper of Basic Grey - Out of Print. When I saw this design paper I immidiately saw the image of an angel comming up. The edges are made with a punch of Martha Stewart - Arch Lattice. The text stamp is of Nicole Verkooijen Design, cut out with the nestabilities Circle and scalloped circle. The embellishments are of the same line as the design paper, Out of Print of Basic Grey. At last I made up the card with a bow made of lace of American Crafts Ribbon - Vanilla/ Chestnut.









Het My Mind’s Eye – Out of the Blue scrappapier vond ik geweldig mooi papier voor een leuke jongenskaart. Daarbij heb ik een stempeltje gebruikt van Buzzcraft welke ik heb ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden en reukloze terpentine. Vervolgens heb ik de kaart afgewerkt met 2 bloemetjes, knoopjes en een leuke tekststempel. Kijk voor de tutorial van deze kaart op mijn tutorial pagina.
The My Mind's Eye - Out of the Blue design paper I found wonderful paper for a boy's card. With that I made use of a nice stamp of Buzzcraft, which I coloured with the Derwent Coloursoft Pencils. I finished the card with two flowers, a few buttons and a nice text stamp. Look at the tutorial page on this blog, how to make this card.












Het papier van My Mind’s Eye – Happy go Lucky leent zich uitstekend voor een leuke meisjes kaart. Eén waar je heerlijk in los kunt met versieringen en kleuren. Ik vond dan ook de stempels van CC Design perfect bij het papier passen. Ik heb ze ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. De tekststempel is van Nicole Verkooijen Design en uitgestanst met de Nestabilities Circle en Scalloped Circle. De vlinders zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart en versierd met plakparels. De strik is gemaakt van kant van American Crafts Ribbon Lace – Vanilla/ Blush. De zijkanten heb ik versierd met bloemetjes en een swirl van Marianne Design.

The design paper of My Mind's Eye - Happy go Lucky to me looked like wonderful paper for a nice girly card. One where you can really go crazy with colours and decoration. I really found the stamps of CC design suitable to the design paper. I coloured them with the Derwent Coloursoft Pencils. The text stamp is of Nicole Verkooijen Design and cut out with the Nestabilities Circle and Scalloped circle. The butterflies are made with a punch of Martha Stewart and decorated with some pearls. The bow is made of lace of American Crafts Ribbon - Vanilla/ Blush. At the sides of the card I placed flowers and a swirl of Marianne Design.
Laat gerust een reactie achter met wat jullie van de kaarten vinden. Ze zijn altijd leuk om te lezen.
Feel free to leave any comment. They are always nice to read.

Liefs/ Love, Lotte

2 comments:

Anonymous said...

Leuk hoor! En ook heel erg knap dat je dit allemaal maakt. Binnenkort weet heel CRV van jouw bijzondere hobby :)! Veel succes nog.

Charissa

Lotte said...

Hoi Charissa,

Super leuk dat je even een berichtje achter laat.

Groetjes Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...