Sunday, August 14, 2011

Hardlopen/ Running

Mijn vader is maandag jarig maar hij vierde het gisteravond. Hij houdt ontzettend veel van hardlopen en doet ook regelmatig mee aan georganiseerde lopen. Voor zijn verjaardag wilde hij graag hardloopsokken hebben dus toen was het voor mij niet moeilijk meer om te bedenken wat voor een kaart ik voor hem ging maken.

My fathers birthday is on monday the 15th of August, but he celebrated it last night. He loves running and participates in organised runnings. For his birthday he wanted runningsocks, so after that I didn't find it difficult anymore to think of what kind of card I should make him.


Het papier wat ik gebruikt heb is van Making Memories - Paper Reverie. De tekststempel is van Nicole Verkooijen Design en de plaatjes heb ik op internet gevonden. Het randje van de flap is gemaakt met de Martha Stewart pons - Arch Lattice. En de kaart is afgewerkt met een leuk lint en wat knoopjes.

The paper I used is of Making Memories - Paper Reverie. Textstamp is of Nicole Verkooijen Design and all the pictures I found on the internet. The edge on the side of the card is made with the Martha Stewart punch - Arch Lattice. I decorated the card with a nice ribbon and some buttons.

Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende keer.

Thank you for visiting and hope to see you around next time.


Liefs/ Love, Lotte


2 comments:

Mieke said...

Hij is schitterend Lotte. Heel mooi.

Fijne dag nog.

Gr. Mieke

Lotte said...

Heeey

Dank je wel Mieke.

Jij ook nog een fijne dag.

Groetjes,
Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...