Saturday, August 13, 2011

Me to you and Crafty Individuals

Afgelopen week deze twee kaartjes gemaakt. Ik heb het papier ooit van iemand toegezonden gekregen maar het waren losse velletjes dus ik heb geen idee waar het papier van is. Als iemand het weet hoor ik het graag.
Last week I made these two cards. A nice woman once send me some pieces of this paper so I have no idea from which brand or store this paper is. If somebody knows, just let me know....























Ik had dit Me to You stempeltje al een tijdje liggen maar ik was er niet aan toegekomen om er een kaartje mee te maken. Dit papier vond ik er super leuk bij passen dus dit was mijn kans.
De kaart heb ik afgewerkt met een leuke strik, wat roosjes, vlinders gemaakt met de Martha Stewart pons - Monarch Butterfly en een tekst stempel van Nicole Verkooijen.

I already had this Me to You stamp for a while, but I hadn't got to use it yet. This paper I found excellent to use with this Me to You stamp so this was my chance. I decorated the card with a nice bow, some roses, butterflies made with the punch of Martha Stewart - Monarch Butterfly and a text stamp of Nicole Verkooijen.























Ook deze stempel had ik al een tijdje ongebruikt in huis en is van Crafty Individuals. Ik kreeg hem in een goodybag bij de Art Journey dagen in Sleen. Al het papier heb ik rondom geborduurd met de hand. De kaart is gedecoreerd met een stukje kant, een takje gemaakt met een stans van Marianne design, een bloem gemaakt met stanzen van Marianne design, twee vlinders gemaakt met de pons van Martha Stewart - Monarch Butterfly en een leuke tekststempel van Nicole Verkooijen design.

I also had this stamp of Crafty Individuals already a while. I got it in a goodybag on the Art Journey days at Sleen, The Netherlands. All the paper I embroiled at the edges by hand. Finally I decorated the card with a piece of lace, a branch made with a creatable of Marianne design, a flower made with creatables of Marianne design, two butterflies made with the punch of Martha Stewart - Monarch butterfly and at last a nice textstamp of Nicole Verkooijen design.


Liefs/ Love, Lotte

1 comment:

regina said...

schitterende kaartjes heb je gemaakt!!

leuke berestempel!!

gr regina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...