Saturday, September 10, 2011

Dreamy Willow with Flowers

Hallo allemaal/ Hello to you all,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat heb geplaatst. Kennen jullie dat gevoel dat je ontzettend drukt bent maar dat je eigenlijk niet zo goed weet waarmee? Dat heb ik de laatste weken ook gehad, waardoor ik nauwelijks aan kaartjes maken toe kwam.

It's been a while since I have placed some news on my blog. Do you know that feeling that you are really busy all the time, but you don't know exactly what's the reason you are that busy? That's the feeling I had the past few weeks and made that I almost never had the time or energy to start on making a card.

Maar een tijdje geleden heb ik wel dit kaartje gemaakt. De stempel die ik voor deze kaart heb gebruikt is van Whiff of Joy - Dreamy Willow with Flowers.

I did make this card a while ago. The stamp I used on this card is of Whiff of Joy - Dreamy Willow with Flowers.






















Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met de Distress inkt. De gebruikte kleuren zijn:

I coloured the stamp image with Distress Ink. The colours I used are:
- Aged mahogany
- Bundled sage
- Pumice stone
- Antique linen
- Vintage photo
- Tattered rose
- Peeled paint
- Milled lavender

Het gebruikte papier is van het paperpad van Docrafts - Hanoverian. Voor het randje heb ik de pons van Martha Stewart gebruikt, Doily lace. En voor het embossen van het cardstock heb ik gebruik gemaakt van de embossingmal Stitches. Het lint komt van FantasticRibbons, en de kaart is afgewerkt met plak parels, tekst Gefeliciteerd, cherry blossoms, roosjes, andere bloemetjes en wat bladeren.

The paper is of a paperpad of Docrafts - Hanoverian. To make the edge I used a Martha Stewart punch, Doily lace. To embos the cardstock I used a embossingfolder - Stitches. The ribbon is of FantasticRibbons and I finished the card with some pearls, text stamp Gefeliciteerd (concratulations), some cherry blossoms, roses and other flowers and to finish my bouquet some leaves.

Ik hoop dat jullie het weer een mooie kaart vinden en ik lees graag jullie reacties.

I hope you all like the card again and I am looking forward to read your comments.


Liefs/ Love, Lotte

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...