Monday, September 26, 2011

Fairy

Op het werk is het inmiddels een gewoonte geworden dat we met een groepje collega's een klein cadeautje doen voor een verjaardag en dat daar dan een zelfgemaakte kaart van mij bij gaat.

On my work it has become a habbit to give a small birthday present with a small group of collegues and off course a self made card of mine.

Afgelopen week was er weer een collega jarig en heb ik natuurlijk weer een kaartje gemaakt.
Het is deze geworden. Ik vond het deze keer best moeilijk omdat de betreffende collega mij al een aantal keer om een kaart voor een familielid van haar had gevraagd en ik haar daarom een extra mooie kaart voor haar verjaardag wilde geven.

Last week we celebrated the birthday of a collegue of mine so off course I made her a nice card.
This is what the card became. I really found it hard this time because she had already asked me several times to make a card for a family member of her. So that's why I wanted to make this card extra special.






















Het papier is van Bo Bunny - Gabrielle Collection. Het plaatje heb ik voor de liefhebbers hieronder gezet. Ik heb de fee ingekleurd met de Derwent Coloursoft Pencils. En uitgestanst met de nestabilities Labels Twelve.

The scrappaper is of Bo Bunny - Gabrielle Collection. I placed the picture below for the people who want to use it aswell. I coloured her with Derwent Coloursoft pencils and cut her out with the nestabilities Labels Twelve.



De tekststempel is van Nicole Verkooijen Design en heb ik uitgestanst met de nestabilities circle en scalloped circle. Alle randjes van het papier zijn bewerkt met distress inkt.

The textstamp is of Nicole Verkooijen Design and I cut it out with the nestabilities circle and scalloped circle. All the edges of the paper are done with distress ink.

Als laatste heb ik de kaart afgewerkt met een stukje kant, een bedeltje, plakparels en wat bloemtjes zoals een poppy flower en wat roosjes.

At last I finished the card with a piece of lace, a charm, a few pearls and some flowers like a poppy flower and some roses.

Ik hoop dat jullie de kaart weer mooi vinden en ik ben benieuwd naar jullie reacties.

I hope you all like the card and I am very curious to read your comments.

Liefs/ Love, Lotte

2 comments:

jans said...

heel mooi kaartje grt jans

Lotte said...

Dank je wel Jans.
Lieve groetjes,
Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...