Saturday, October 29, 2011

Herfstkaarten/ Autum cards....

Afgelopen maand heb ik meegedaan aan drie herfstkettingen. Dit betekend dat er een lijst van deelnemers verzameld wordt en dat je dan een herfstkaart aan degene die onder jou op de lijst staat moet sturen. Zo heb ik dus meegedaan aan drie lijsten en dus drie herfstkaarten verstuurd en er ook drie ontvangen. Dit zijn de herfstkaarten die ik heb gemaakt en verstuurd.
Last month I participated in three Autumncard chains. This means you make an Autumncard and send it to the on that's below you on the list. The one above you sends an Autumncard to you. So send three cards to people, and three cards have been send to me. These are the Autumncards I send to others.


























Ik wens jullie allemaal een fijne herfst met hopelijk veel mooie zonnige dagen.

I wish you all a nice Autumn with hopefully a lot of sunny days.


Liefs/ Love, Lotte

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...