Sunday, October 2, 2011

Madam Swallow Tail

Afgelopen donderdag was de diploma uitreiking van mijn zusje. Ze heeft haar bachelor diploma gehaald van de studie gezondheidswetenschappen en gaat nu nog een jaar een masteropleiding doen. Om haar te feliciteren met haar diploma heb ik deze kaart voor haar gemaakt.

Last Thursday my sister got her degree in Health and Science. To congratulate her with that I made this card for her.





















De stempel is van Magenta - Madam Swallow Tail. Het papier wat ik heb gebruikt is van Making Memories - Paper Reverie. Ik heb de kaart gemaakt aan de hand van een sketch van de club van de Crazy meiden. De kaart is afgewerkt met wat bloemen als een poppyflower en wat roosjes. En daarnaast wat plakpareltjes. Onder de poppyflower heb ik nog een bedeltje geplakt.

The stamp is of Magenta - Madam Swallow Tail. The paper I used is of Making Memories - Paper Reverie. I made this card with a sketch of the club: Crazy girls. I finished the card with some lovely flowers like a poppyflower and some roses. I also placed a charm under the poppyflower and I used a few self-adhesive pearls.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

I would love to read what you all think of this card.

Liefs/ Love, Lotte

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...