Monday, October 10, 2011

Vintage card blue

Onlangs was er weer een collega jarig dus natuurlijk heb ik een kaartje voor haar gemaakt. Ik meende mij te herinneren dat ze deze kleur in de woonkamer op de muren hadden geschilderd waardoor ik graag een kaart in deze kleur voor haar maakte. Ook had ze bij een andere vintage kaart gezegd dat ze deze stijl kaarten helemaal te gek vond dus dat kon niet missen. Het moest een zeeblauwe vintage kaart worden!

A while ago it was the birthday of one of my collegues again. She had told me they were painting there livingroom in seablue and when she saw a vintage card of my before she was totally crazy about the style so it wasn't hard for me to think about what kind of card I should make her, a seablue vintage card!























Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van Pinkpaislee - Butterfly Garden Collection. Al het papier is aan de randen bewerkt met distress inkt - old paper. De leuke sierrand is gemaakt met een pons van Martha Stewart - Doily Lace. Ook de vlinders zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart - Monarch Butterfly. De foto is van het knipvel van Marianne Design, VK9520.
De kaart is afgewerkt met lint, bloemen, pinnen en plakparels.

The scrappaper I used for this card is of Pinkpaislee - Butterfly Garden Collection. With Distress Ink - 'old paper' I coloured all the edges of the paper. The nice edge is made with a Martha Stewart edge punch - Doily Lace, just like the butterflies who are made with the Monarch Butterfly punch of Martha Stewart. The photo is a vintage photo of Marianne Design, VK9520. I finished the card with some ribbon, flowers, pins and some self adhesive pearls.

De lay-out van de kaart is door mijzelf bedankt. Hier is de sketch ervan:

The sketch of this card has been made by myself. This is the sketch:























Maak je een kaart met de sketch laat dan de link van jou blog achter bij de reacties, dan kom ik zeker op jou blog kijken hoe je kaart is geworden!

If you have made a card with this sketch, please leave a link to your blog, then I will visit your blog to see what you have made with the sketch.

Liefs/ Love, Lotte

3 comments:

tine said...

hallo

deze kaart is prachtig!!!

groeten

tine

Corrie said...

Prachtig kaartje Lotte
mooi papier heb je ervoor gebruikt
Groetjes Corrie

Lotte said...

Dank jullie wel Tine en Corrie.
Lieve groetjes,
Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...