Tuesday, November 29, 2011

Fotocamera/ Photocamera......

'Harm, wat vliegt daar!?' is iets wat ik heel vaak hoor als ik met de familie van mijn vriend uit wandelen ga. Vaak in het mooie Twente maar soms ook op Terschelling als we daar een aantal dagen heen gaan.

'Harm, what is flying there!?' is something I hear a lot, when I am out walking with my boyfriends family. Often in beautiful Twente (part of the Netherlands) but also at Terschelling (island of the Netherlands) when we are there for a couple of days.

Harm, de vader van mijn vriend is een echte vogelaar en fotografeerd deze mooie dieren dan ook graag. Vorig jaar had ik hem voor zijn verjaardag een kaart met een koolmees erop gegeven. Zijn liefde voor vogels maakte het makkelijk een kaart voor hem te maken. Maar tja, ik kon toch niet dit jaar weer met een kaart met vogels aankomen? Vandaar dat ik heb gekozen voor een kaart met zijn andere hobby, namelijk fotograferen. Dit is de kaart geworden:

Harm, the father of my boyfriend really loves birds and loves to photograph these amazing creatures. Last year I gave him a birthday card with a bird. But I couldn't do that again this year, could I? That's why I choose his other hobby, taking photo's. This is what the card became:























Het papier wat ik heb gebruikt is van Authentique - Journey Collection. Het plaatje van de fotocamera heb ik van internet is heb ik voor de liefhebbers hieronder gezet.

The paper I used is of Authentique - Journey Collection. The picture of the camera is of the internet. For people who want it, I placed it below.















Ter afwerking van de kaart heb ik een 'gefeliciteerd' tekststempel gebruikt en wat sterren van stickervellen op cardstock geplakt en uitgeknipt.

To finish the card I used a textstamp and some stars.

Leuk dat jullie weer kwamen kijken! En tot de volgende keer.

Thank you for passing by, and hope to see you next time.


Liefs/ Love, Lotte

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...