Tuesday, November 8, 2011

Veel geluk en een cadeaukaart/ Happiness and a gift card

Vorige week is mijn zusje gaan samenwonen met haar vriend. Zondag avond hadden we de housewarming in hun nieuwe appartement en tegelijkertijd werdt Robin's verjaardag geviert want hij was tijdens de verhuizing jarig geweest.

Last week my sister and her boyfriend moved into their new appartment. Sunday evening they were throwing a house warming and at the same time they were celebrating Robin's birthday.

Om hun veel geluk te wensen met hun nieuwe huisje en met het samenwonen heb ik deze kaart voor ze gemaakt.























Het papier is van Bo Bunny - Welcome home collectie en zoals altijd met het Bo Bunny papier weer geweldig mooi. De stempel is een digistempel van Teddy Bo. Ze zijn zo schattig, vinden jullie niet?
Alle randjes van het papier zijn bewerkt met distress inkt - Walnut stain. Ter afwerking heb ik wat roosjes, een lintje, plakparels en een bedeltje gebruikt.

The paper is of Bo Bunny - Welcome home collection. And as always with the Bo Bunny paper it's beautiful again! The stamp image if of Teddy Bo, aren't they sweet? All the edges of the paper are given colour with distress ink - Walnut stain. And to decorate the card I used a few roses, a piece of ribbon, self adhesive pearls and a charm.

Omdat Robin ook zijn verjaardag vierde had ik natuurlijk ook aan cadeautje voor hem. Een cadeaukaart van de Free Recordshop. Nu vind ik de verpakking van de shop zelf helemaal niet zo leuk om te geven dus dacht ik daar ga ik wat omheen maken. De kaart is in de vorm en grootte van een pinpas dus leek het me leuk een portomonnee te maken. Dit is hem geworden:

Because we also celebrated Robin's birthday I bought him a nice present. I thought it was much nicer to make something around it. So I decided to make him a wallet. This is what the wallet became:




Het papier is van Authentique - Journey collectie. En perfect voor het maken van een mannencreatie. Ik heb verder ter decoratie alleen 2 knoopjes aangebracht. De randjes zijn wel overal bewerkt met distress inkt - Piumice Stone.

The paper is of Authentique - Journey Collection. It's perfect for making a creation for a men. To decorate the wallet I only used two buttons. The edges of the paper are all given colour with distress ink - Piumice stone.

Leuk dat jullie weer kwamen kijken.

Thank you for coming around on my blog.

Liefs/ Love, Lotte


3 comments:

Mieke said...

Schitterend geworden Lotte.
Fijne avond nog.

Groetjes Mieke

Jolanda said...

Prachtige gedaan Lotte, ze zullen het vast heel mooie hebben gevonden

Lotte said...

Dank jullie wel Mieke en Jolanda
Lieve groetjes Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...