Saturday, December 24, 2011

De laatste kerstkaarten/ The last Christmas cards

En dan hier de laatste kerstkaarten. De kaarten die ik voor mijn familie heb gemaakt. Die hebben toch wel een speciale betekenis. Ik probeer ook altijd iets speciaals voor mijn familie te maken. Een aparte vorm of gewoon een kaart die heel mooi uitkomt. Dit zijn ze geworden.

And here the last of my Christmas cards. The cards that I made especially for my family. They have a special meaning to me. I always try to make them something special. A different shape. Or just a card that turns out really beautiful. This is what they became:

Deze kaart heb ik voor mijn zusje gemaakt met de stempels die ik van haar voor mijn verjaardag had gehad.
This card I made for my sister with stamps I got for my birthday from her.

Buitenkant/ outside

Binnenkant/ Inside

Deze kaart heb ik voor mijn ouders gemaakt. Het is een boekje.
This card I made for my parents. It's a booklet.

Eerste twee pagina's.
First two pages.

Volgende twee pagina's.
Next two pages.



















































































Deze kaart heb ik voor mijn oma gemaakt. Bij deze kaart ging gewoon alles goed en ik was erg tevreden met het resultaat
This card I made my grandmother and with this card just everything went right and I really liked the result.






















Ik ben zeer benieuwd wat jullie van de kaarten vinden en vind het leuk jullie reacties te lezen. Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

I am very curious what you all think of these cards and I really like to read you comments. Thank you for passing by and I hope to see you next time.

Liefs/ Love, Lotte

2 comments:

Roelie said...

Hoi Lotte,
dit zijn hele mooie kaarten!
Groetjes Roelie

Corrie said...

Wat een super mooie kaarten Lotte!!!

Ik wens je hele fijne Kerstdagen toe
Groetjes Corrie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...