Saturday, December 17, 2011

Felicitatiekaart voor een huwelijk/ Marriage concratulations card..

Zo'n drie weken geleden kwam de receptioniste op het werk naar mij toe. Ze vroeg of ik een grote kaart (A4) kon maken voor een collega die 12 december ging trouwen. Ik vond het een super leuke opdracht dus ik zei natuurlijk meteen ja. Ik wilde echt iets moois en speciaals maken dus heb ik eerst goed nagedacht wat ik ging maken. Dit is het uiteindelijk geworden.

About three weeks ago, a collegue came to me at work. She asked me if I could make a large card (A4) for another collegue who was getting married on the 12th of December. I found this such a great assignment, that I said yes straight away. I really wanted to make something special so I first started thinking for a few days what to make. This is what the card became.























De kaart is compleet gemaakt uit wit kaartkarton, wat ik heb bewerkt met inkt en embossingpoeder.
De stempel is van Stamp it! en heb ik ingescand en in watermerk achter de tekst gezet. De vlinders zijn gemaakt with the Martha Stewart - Monarch Butterfly pons, plakparels, bloemen en wat pinnen maken het geheel af. Ik was erg tevreden over het resultaat en mijn collega die om de kaart had gevraagd ook.

The card is totally made out of white cardstock, that I coloured with ink and I used embossing powder.
The stamp is of Stamp it! and I made a scan of it with my scanner and placed it with watermark behind the text which I made on my computer. The butterflies were made with the Martha Stewart - Monarch butterfly punch, some self adhesive pearls, flowers and pins totally made the card. I really like what the card became and so did my collegue who asked for the card.

Bedankt dat je weer even kwam kijken en tot de volgende keer.

Thank you for passing by and hope to see you next time.


Liefs/ Love, Lotte

2 comments:

nicolet said...

Ja echt heel gaaf!!
Groetjes Nicolet

Lotte said...

Dank je wel Nicolet :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...