Sunday, December 11, 2011

Kerstkaart/ Christmas card...

Vrijdag was ik heerlijk een dagje vrij en ben ik aan de slag gegaan met een kerstkaart voor een hobbymaatje waarmee ik zaterdag naar een clubdag ben geweest. Het was weer super gezellig!

Last Friday I had a nice day off of work. I started working on a christmascard for a friend of mine. I went to a clubday with her on Saturday and again we had lost of fun.

De kerstkaart die ik voor haar heb gemaakt heb ik gemaakt met de sketch van de challenge blog: Christmas challenges {with sketches}. Met deze kaart doe ik dus mee aan de challenge op deze blog. De opdracht was om een kaart te maken met de sketch en daarbij was een extra opdracht, namelijk: touw en een bedeltje. Die moesten dus beide ook voorkomen op je kaart. Dit is de kaart die ik gemaakt heb.

The christmascard that I made her, was made with a sketch of the challenge blog: Christmas challenges {with sketches}. With this card I am participating in the challenge. We had to use the sketch that was given on the blog and there was an extra task to use Twine and Charm on your card. This is the card I made.












Het papier wat ik op de kaart heb gebruikt is van Maja Design - Vintage Winter. Alle randjes zijn aangezet met Distress Inkt - Frayed Burlap. De stempel die ik heb gebruikt is van Papermania - Enchanted Christmas Reindeer en is ingekleurd met Distress Inkt. En de tekststempel is van Me to you. Ter afwerking van de kaart heb ik gebruik gemaakt van knoopjes, plakparels, touw, lint en een bedeltje.

The paper I used on the card is of Maja Design - Vintage Winter. Alle the edges of the paper are coloured with Distress Ink - Frayed Burlap. The stamp I used if of Papermania - Enchanted Christmas Reindeer and coloured with Distress Ink. The textstamp is of Me to you. To decorate the card I used some buttons, self adhesive pearls, twine, ribbon and a charm.

Leuk dat jullie weer langskwamen en tot de volgende keer.

Thank your for passing by and I hope to see you again next time.

Liefs/ Love, Lotte 

2 comments:

Renata said...

Prachtig kaartje heb je gemaakt Lotte, ik hou van die zachte kleurtjes!! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Christmas Challenges {with sketches}.

Lotte said...

Dank je wel Renata. Het is de eerste keer dat ik mee doe maar ik ben vast van plan om vaker mee te gaan doen. Dan maak je gewoon het hele jaar al kerstkaarten.
Lieve groetjes Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...