Saturday, December 31, 2011

Tweede kerstkaart voor 2012/ Second Christmascard for 2012

Gisteren heb ik alweer mijn tweede kerstkaart voor het jaar 2012 afgemaakt. Opnieuw met een leuke sketch van de blog Christmas Challenges {with sketches} waar ik weer mee doe met de challenge. Door de challenges maak ik netjes mijn kerstkaarten hele hele jaar rond. Dus geen kerststress voor mij meer.

Yesterday I already finished my second Christmascard for 2012. Again with a nice sketch of Christmas Challenges {with Sketches} were I am joining the challenge again. A really nice way to make all my Christmascards all year around. So no Christmas stress for me anymore.























Ik heb de kaart bewust heel rustig gehouden omdat ik dat erg mooi vond uitkomen. Het papier is van Bo Bunny - Snowfall Collection. Ik heb er een mooi creme kleurig lint van Fantastic Ribbons bij gedaan in een strik. De stempel is van Penny Black en de tekststempel van Kaisercraft. Wat plakparels maken het geheel helemaal af.

I made this a very quiet card because I really liked it. The paper is of Bo Bunny - Snowfall Collection. I used a nice cream colour ribbon from Fantastic Ribbons and let it end in a bow. The stamp image is of Penny Black and the text stamp is of Kaisercraft. Some self adhesive pearls and I was done.

Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer.

Thank you for passing by and I hope to see you next time.


Liefs/ Love, Lotte

4 comments:

nicolet said...

Het is een plaatje Lotte!! En voor deze zijn we wel allebei op tijd...hihi...
Groetjes Nicolet

Nicole said...

Een heel erg mooi kaartje, Lotte. Prachtig papier, zo met die swirls en een hele mooie stempel. Leuk dat je meedoet bij CCWS :o)

Groetjes...

Betina said...

wat een plaatje Lotte!!! En leuk dat je meedoet bij CCWS, succes!!

Groetjes Betina

Lotte said...

Dank jullie wel Nicolet, Nicole en Betina. Lieve groetjes Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...