Wednesday, December 7, 2011

Winterverjaardagskaart/ Winter birthdaycard

Afgelopen maandag op 5 december was een hobbymaatje van mij jarig. Voor haar heb ik deze kaart gemaakt.

Last Monday on the 5th of December, it was the birthday of a hobbyfriend of mine. I made this card specially for her.



Het papier wat ik gebruikt heb voor deze kaart is van Maja Design - Vintage winter. Dit papier is zowel voor winterkaarten als voor kerstkaarten erg geschikt en prettig om mee te werken.

The paper I used for this card is of Maja Design - Vintage winter. You can use this paper for Wintercard of Christmascards.

Het afdrukje is van Magnolia en ingekleurd met de Derwent potloden. Verder heb ik met een tekststempel de tekst op het label gestempeld. En heb ik de kaart afgewerkt met plakparels, splitpen, spacer bloem, uitgestanste bloemetjes en een swirl.

The stamp image is of Magnolia and I coloured it with the Derwent Coloursoft pencils. I used a textstamp on the tag and decorated the card with some self adhesive pearls, a brad, spacer flower, some flowers and a swirl.

Liefs/ Love, Lotte

3 comments:

Corrie said...

Wat een mooi en lief kaartje Lotte

Groetjes Corrie

Anonymous said...

Een prachtige kaart Lotte en het papier is ook supermooi voor een verjaardagskaart !!!! Dikke knuffel, JacquelineR

Lotte said...

Dank jullie wel Corrie en Jacqueline. Ja jij kan het weten hè Jacqueline ;)
Lieve groetjes Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...