Friday, January 13, 2012

Bloemen en borduren

Goedemorgen allemaal,

Heb jij dat ook? Dat je gewoon alles leuk vind om te doen en te maken? Ik in ieder geval wel. Zo vind ik geborduurde kaarten met 3D altijd ontzettend mooi en leuk om te doen. Maar ik vind scrappen ook zo leuk en onlangs zelfs heel voorzichtig een stap gemaakt naar stempelkaarten. Omdat ik borduurkaarten toch ook wel heel leuk vind om te maken maar weer eens wat borduurkaartjes gemaakt. En me bij een aantal borduurclubjes aangemeld omdat ik ze anders gewoon haast vergeet te maken.

Voor de club: Ons gezellige kaartenhoekje, heb ik met het wedstrijdborduurpatroon deze kaart gemaakt. Het borduurpatroon mocht je niet veranderen en moest je dus op je kaart gebruiken en het thema was vrij. Ik vond het plaatje en de hele setting wel toepasselijk voor een Beterschapskaart. Die heb je vaak zo ineens eens nodig dus altijd goed om die op voorraad te hebben.























Voor de club: Lia's kaartenhoekje, heb ik ook met het wedstrijdborduurpatroon een kaart gemaakt en dat is deze. Ook hier mocht je het borduurpatroon niet veranderen en was het thema vrij. Ik heb er geen tekst op gedaan waardoor de kaart voor meerdere doeleinden bruikbaar is.























De dames die de club beheren maken deze borduurpatronen zelf, vind je dat niet gaaf? Daar gaat vast een hoop werk in zitten dus dan vind ik het als lid als super leuk om met de patronen aan de slag te gaan en er een mooie kaart mee te maken.

Ik ben benieuwd wat jullie van de kaarten vinden en hopelijk tot de volgende keer.

Liefs Lotte

2 comments:

marion said...

Ik vind ze beiden bjoeties hoor ! prachtig gemaakt, vooral de eerste heeft een prachtige kleurencombi. Liefs, Marion

Lotte said...

Dank je wel Marion, leuk dat je me zo volgt. Liefs, Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...