Tuesday, January 17, 2012

Borduren in paars en groen

Hallo allemaal,

Onlangs had ik besloten dat ik weer wat meer wilde gaan borduren en daarom had ik me bij een aantal borduurclubjes aangemeld. Eén daarvan is de club: Buuf's Buurthuis.

Op de club hebben ze een leuke borduurwedstrijd. Het patroon is gemaakt door Hobbyshop Christa welke ook het prijsje voor de winnaar van de wedstrijd sponsord. Het thema was verder vrij wat ik altijd erg prettig vind.

Dit is de kaart die ik heb gemaakt.























De bloemen zijn van een knipvellenblokje van de Action. Het borduurpatroon is dus van Hobbyshop Christa. Ter versiering heb ik was strass steentjes op de kaart geplakt.

Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer.


Liefs/ Love, Lotte

3 comments:

marion said...

Het is weer een plaat van een kaart Lotte. Liefs, Marion

Rita said...

Een schitterend kaartje Lotte


groetjes Rita

Lotte said...

Dank jullie wel Marion en Rita
Liefs Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...