Sunday, January 15, 2012

Bruin - blauw in Ot en Sien.

Hallo allemaal,

Ik weet het, ik weet het, ik loop hopeloos achter met het plaatsen van kaarten en nu zag ik net dat ik deze kaart nog helemaal niet heb laten zien. Shame on me! Voor de club: Cards and more was door Sjaak van Went in december een van zijn borduurpatronen beschikbaar gesteld. De kaartborduursters onder ons kennen hem natuurlijk wel maar voor wie hem niet kent: er is een hele serie met hobbyboekjes genaamd de Hobbydols en hij heeft in deze serie al verschillende boekjes gemaakt vol met borduurpatronen en voorbeelden.

Door mijn drukke baan en de toch drukke maand december was ik eigenlijk glad vergeten een kaart met het patroon te maken terwijl ik het juist zo leuk vond dat Sjaak het patroon voor de club beschikbaar had gesteld en er graag een kaart mee wilde maken. Ook omdat het patroon voor de borduurwedstrijd op de club was en ik het voor de beheersters op de club altijd wel zo leuk vind als veel leden mee doen. Dus op 31 december toch gauw aan het borduren geslagen en deze kaart ermee gemaakt.












Het plaatje is uit een knipvellen boekje van Ot en Sien. En weet je wat nou super leuk was?
Ik heb de wedstrijd gewonnen! Wauw, kon het niet geloven. Was alweer een tijdje geleden dat ik met een kaart een wedstrijd had gewonnen dus ik was er super blij mee. Afgelopen week ontving ik mijn pakketje van de hobbywinkel Doe@Ding, welke de prijsjes sponsoren voor de club en daar zat een super mooi design papier blokje van Bo Bunny in en een pakketje met Gift bags om zelf te scrappen en te versieren. Hartstikke bedankt dames!

Ik ben natuurlijk ook super benieuwd wat jullie van de kaart vinden dus laat gerust een reactie achter.

Liefs Lotte

5 comments:

Sandra said...

leuke kaart hoor lotte
ziet er goed uit gr sandra

Lotte said...

Dank je wel Sandra

Cobie said...

Prachtige kaart heb je gemaakt! Gefeliciteerd met je prijs.

Groetjes Cobie

marion said...

Het is een schatje Lotte ! prachtige kleurencombi ! Liefs, marion

Lotte said...

Dank jullie wel Cobie en Marion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...