Friday, January 27, 2012

Een paarse kerstkaart/ a purple Christmascard

Hallo allemaal/ Hello everybody,

Hier weer een berichtje van mij. Afgelopen weekend deze paarse kerstkaart afgemaakt. Ja je leest het goed, een paarse kerstkaart. Ik vind het af en toe zo leuk om eens een kerstkaart in een gekke kleur te maken en deze keer was het paars. Bij de wedstrijd op de club: Creatief met Wilma is het thema deze maand sneeuwpoppen. En op de club van Lia hebben we een thema wedstrijd en daar was het thema donker en licht lila. Dus voor deze wedstrijden had ik deze kaart gemaakt.

Here another message of me. Last weekend I made this purple Christmascard. Yes, you are reading it right, it's a purple Christmascard. I really like to make a different colour Christmascard every once and a while. We have a challenge on the club: Creative with Wilma and the theme was to make a card with a snowman. On the club from Lia we have a theme challenge and the theme this month was to make a card in dark and light lila. So I made this card for these two challenges.























Het borduurpatroon wat ik heb gebruikt komt uit een hobbydols boekje.

The embroiler pattern is of one of the hobbydolsbooks.

Leuk dat je weer kwam kijken en tot de volgende keer.

Thank you for passing by and I hope to see you next time.


Liefs/ Love, Lotte

2 comments:

Anonymous said...

Wat een prachtige kaart Lotte, vind het ook een echt mooie paarse kerst-kleur. En de groene kraaltjes staan er super bij!!!
Liefs, JacquelineR

Lotte said...

Dank je wel Jacqueline. Leuk dat je weer even op mijn blog kwam kijken. Liefs Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...