Wednesday, January 18, 2012

Familie fotoboekje/ Family photobook

Hallo allemaal/ Hello everybody,

Op 5 november was ik naar de clubdag van de club: Cards and More geweest. Deze was in Spijkernisse en daarna hadden we nog gelegenheid om te winkelen bij Marlous van Doe a Ding.

On the 5th of November I went to a clubday of the club: Cards and More. It was at Spijkernisse, the Netherlands and we had some time to shop at the hobbyshop Doe a ding afterwards.

Het project was super leuk, namelijk een boekje maken. Ook het pakket zag er super gaaf uit met mijn favoriete papier namelijk van Bo Bunny.

The project was so nice, we had to make a book. You could make anything of it, for example a photobook or a recipe book etc. Also the paper and other things we got to make the book were really great.

Toen ik het project en het papier zag wist ik meteen wat ik ervan ging maken. In september hadden we namelijk met de familie een fotoshoot gedaan, en de kleuren van de foto's kwamen prachtig overeen met de kleuren van het papier. Dit is het boekje wat ik heb gemaakt.

When I saw the project and the books that were made as an example I knew straight away what I wanted to make. We had done a family photoshoot in September and the colours of these photo's and the paper we got on the clubday matched really great. This is the book I made.













Ik ben heel benieuwd wat jullie van het boekje vinden en tot de volgende keer.

Thank you for passing by and I hope to see you next time.

Liefs/ Love, Lotte

4 comments:

nicolet said...

Ooh wow wat ziet dat er onwijs leuk uit! Een superherinnering! Volgens mij mag je er nog 2 maken voor je moeder en je zus...
Groetjes Nicolet

marion said...

wow, dat ziet er heel mooi uit zeg ! prachtig ! Liefs, Marion

Lotte said...

Dank jullie wel Nicolet en Marion
Liefs Lotte

Rita said...

heel erg mooi Lotte


groetjes Rita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...