Wednesday, January 11, 2012

Me to You kerstkaart/ Me to you Christmascard

Op de Dutch Card Lovers Challenge blog hadden ze deze week weer een ontzettend leuke sketch dus daar ben ik afgelopen weekend heerlijk mee aan de slag gegaan.

On the Dutch Card Lovers Challenge blog they had a nice sketch again this week. So I started working with it right away last weekend.

Ik heb er deze Me to You kerstkaart van gemaakt. Het papier is dus van Docrafts - Me to You Winter Wonderland. De tekststempel is van Nicole Verkooijen uitgestanst met de nestabilities Circle en Scalloped circle. Verder heb ik een doily en wat sterren gebruikt.

I made this Me to You Christmascard with the sketch. So the paper is of Docrafts - Me to You Winter Wonderland. The textstamp is of Nicole Verkooijen and I cut it out with the nestabilities Circle and Scalloped circle.























Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer.

Thank you for passing by and I hope to see you next time.


Liefs/ Love, Lotte

9 comments:

José said...

Goh, dat je nog zin hebt in kerstkaarten! Hij is in ieder geval wel heel leuk. Lief de plaatjes, mooie doily en de tekstcirkel is gaaf.
Bedankt voor het meedoen met DCL, Lotte.
Groetjes, Jose

miriam said...

Hij is leuk zeg ,mooi gedaan
bedankt voor je deelname aan DCL
groetjes miriam

Lotte said...

Dank jullie wel. Ja ik dacht zo lang ik er nog zin in heb gebruik van maken! Ik maak het hele jaar kerstkaarten dus gelukkig heb ik geen last van Kerststress.

Bedankt voor de leuke sketch en ik heb met veel plezier meegedaan.

Liefs
Lotte

rosalien said...

Groot gelijk Lotte dat je nog kerstkaarten maakt. :) Ik heb er van de week ook nog één gemaakt....lol..
Ik vindt hem heel erg leuk, leuk met die sterren erbij en deze beertjes doen het altijd goed. Toppie!!
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Ellen said...

Super leuke kaart Lotte! Leuke plaatjes heb je gebruikt! En kerstkaarten..., je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Lotte said...

Bedankt voor jullie leuke en uitgebreide reacties! Dan voel je je ook gewaardeerd om mee te doen.
Lieve groetjes Lotte

Anja (scrappie) said...

Heel erg leuk hoor ik heb mee voorgenomen om dit jaar iedere week tenminste een kerstkaart te maken dan hoef ik niet zo te stressen aan het eind van het jaar.

marion said...

Ik ben maar gelijk volger geworden, je maakt mooie kaartjes en zo divers, wil niets meer missen nu. Liefs, Marion

Lotte said...

Dank je wel Anja. Dat is een goed voornemen.

Super leuk Marion. Ja mijn probleem is dat ik alles leuk vind. Of nou ja, probleem....?
Leuk dat je volger bent geworden!

Lieve groetjes Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...