Monday, January 16, 2012

Vintage kerstlabel/ Vintage Christmastag

Hallo allemaal/ Hello everybody,

Op de club Cards and More hebben ze deze maand een wedstrijd en dat is: maak een vintage tag.
Van de week ben ik heerlijk met deze opdracht aan de slag gegaan en heb ik deze tag gemaakt. Ik heb er weer een kersttag van gemaakt, ik schiet zo al lekker op met de kerstkaarten voor dit jaar.

On the club Cards and More they have a challenge this month, make a vintage tag. Last week I started working on this challenge and I made this tag. I made it a Christmas tag, so I already have a few Christmascards for this year.






















Voor dit label heb ik gebruik gemaakt van het Bo Bunny papier, Snowfall collection. Het plaatje heb ik van internet en heb ik voor de liefhebbers even hieronder erbij geplaatst. Ik heb het uitgestanst met de nestabilities Circle en het cardstock eronder met Scalloped Circle. Het papier is aan de randen bewerkt met Distress Inkt - Vintage Photo. Ter versiering heb ik gebruik gemaakt van strass steentjes, stickervel: Prettige feestdagen en de sneeuwvlokken zijn gemaakt met de Marianne Design Creatable - Zweedse ijsster LR0123.

I used the Bo Bunny - Snowfall collection design paper on this tag. The picture I found on the Internet and for the people who want to use it aswell I placed the picture below. I cut the picture out with the Nestabilities Circle and the cardstock underneath with Scalloped Circle. The paper has been coloured on the edges with Distress Ink - Vintage Photo. To decorate my tag I used strass stones, a sticker with: Prettige feestdagen (happy holidays) and the snowflakes have been made with the Marianne Design Creatable - Swedish Icestar LR0123.

Bedankt dat je langskwam en plaats gerust een reactie. Ze zijn zo leuk om te lezen!

Thank you for passing by and I really like to read your comments so don't hesitate to leave a comment.

Liefs/ Love, Lotte

3 comments:

Jolara said...

wat geweldig mooi ! Liefs joyce

marion said...

Wat is dat prachtig zeg ! Liefs, Marion

Lotte said...

Dank jullie wel Joyce en Marion.
Liefs Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...