Wednesday, February 22, 2012

3 ATC's connected Distress Inkt

Hallo allemaal,
Zo heel af en toe maak ik eens een uitstapje naar het stempelen. Ik vind het wel heel erg leuk maar ook nog erg moeilijk. Daarom ben ik in december lid geworden bij een stempelclub, namelijk: Het stempelkussen. Een heel toepasselijke naam!

Op deze club hebben ze deze maand een swap/ketting gedaan. Dit moest een 3 ATC connected Distress Inkt worden. Ik heb eerst moeten vragen wat het precies inhield want ik had echt helemaal geen idee wat hier nu mee bedoeld worden. ATC staat voor Artist Trading Card, en zijn kleine kaartjes. Dat wist ik wel. Maar wat wordt bedoeld met 3 ATC connected Distress inkt. De lieve beheersters van deze club legde mij uit dat dit betekende dat je 3 ATC kaartjes moest maken, voornamelijk gemaakt met distress inkt en die aan elkaar te leggen waren. Dus in elkaar overliepen, ofterwijl: Connected.

Na lang wikken en wegen toch maar meegedaan met dit als resultaat. Mijn 3 ATC connected Distress Inkt, met als thema: Nature








Materialen:
- Distress inkt: Peeled Paint, Wild Honey, Barn door, Tumbled Glass en Stormy Sky.
- Archival Inkt, jet black.
- Stempels van Papermania.

Liefs Lotte

3 comments:

Zussenknutsel said...

Leuk hoor!

Dikke zoen van Charlotte

Ballie (Bennarda) said...

Hoi Lotte
Wat een ontzettend mooi kaartje is dit.Heb je dat ook bij stempelkussen geshowt, dan heb ik dat gemist.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Lotte said...

Dank je wel Charlotte en Bennarda.
Ja Bennarda het is door Marijke aan wie ik de ATC's mocht sturen geshowd op de club.
Lieve groetjes Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...