Sunday, February 26, 2012

Leeuwen en olifanten

Hallo allemaal,
Ook deze maand was er op de club van Lia genaamd Lia's kaartenhoekje weer een borduurwedstrijd. Ik moet even denken wat ik met het patroon ging doen omdat het een smal patroon is maar toen ik dit knipvel zag wist ik het meteen. Ik heb deze kaart gemaakt voor een vriendin en haar vriend die ik heb leren kennen in Zuid-Afrika tijdens mijn stage.


















Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden dus laat gerust een reactie achter.


Liefs Lotte

4 comments:

Rita said...

prachtige geborduurde kaart Lotte


groetjes Rita

marion said...

Wowwww schitterend !! Liefs, Marion

Jolara said...

wat prachtig ! Liefs joyce

Sandra said...

erg mooie kaart lotte
gr sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...