Friday, February 17, 2012

Siku & Shiya

Hallo allemaal/ Hello everybody,

Onlangs na alle borduurkaarten weer eens een scrapkaart gemaakt. En ik moet zeggen, ik was er best heel tevreden over. Het is deze kaart geworden.

After all these embroilercards I really felt like making a scrapcard again. And I have to say I was satisfied about this card.






















De stempel is van Mo Manning - Siku & Shiya en heb ik ingekleurd met Distress Inkt. Ik heb het stempelafdrukje uitgestanst met de nestabilities Circle en Scalloped Circle. De sketch die ik gebruikt heb voor deze kaart is gemaakt door Helma, beheerster bij de club: Crazy meiden.

The stamp image is of Mo Manning - Siku & Shiya and I coloured the image with Distress Ink. I cut out the image with the nestabilities Circle and Scalloped Circle. The sketch I used for this card is made by Helma, one of the moderators of  the club: Crazy Girls.

Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van Maja Design - Vintage Winter. Het papier is aan alle randen aangezet met Distress Inkt - Chipped Sapphire. Het cardstock heb ik aan de randen bewerkt met de Martha Stewart edge punch - Lace. Het witte lintje heb ik bij de Action gekocht (daar hebben ze nu al hele leuke lintjes bij de paasspulletjes liggen) en heb ik gestrikt met een parelsplitpen er omheen. Voor het boeket heb ik roosjes in verschillende maten en kleuren gebruikt en tenslotte nog wat meeldraden en pins toegevoegd. Voor de 'final touch' heb ik gebruik gemaakt van een aantal plakparels.

The paper I used for this card is of Maja Design - Vintage Winter. The paper has been coloured on the edges with Distress Ink - Chipped Sapphire. To make a nice edge on the cardstock I used the Martha Stewart punch - Lace. I placed a bow of white ribbon on the card and used a brad on it. To make the bouquet I used roses in different sizes and colours and I added some pins. To give my card it's final touch I added some self adhesive pearls.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en ik lees jullie reacties altijd met veel plezier dus aarzel niet om er één achter te laten.

I am really curious what you all think of this card and I really love reading your comments so please don't hesitate to leave one in the comment box.


Liefs/ Love, Lotte

3 comments:

Sandra said...

wat een leuke kaart en wat een superleuke stempel
gr sandra

marion said...

Wat een schatje !! liefs, Marion

Lotte said...

Dank jullie wel Sandra en Marion.

Liefs Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...