Monday, February 20, 2012

Valentijn....

Hallo allemaal,

Afgelopen week was het weer valentijn. Natuurlijk de uitgelezen kans om je geliefde een mooie handgemaakte kaart te geven. Maar ja, in mijn geval moest ik dus wel een kaart maken voor een man.....

Toevallig had ik onlangs een heel mooi stempelsetje gekregen en was dit de perfecte kans om deze eens te gebruiken. Dit is de kaart die ik heb gemaakt voor mijn vriend.

















Voor de achtergrond heb ik twee embossingfolders gebruikt namelijk de dots en de stitches. De stempel die ik gebruikt heb is van Papermania en de hartjes zijn uitgestanst met de hearts stanzen van Marianne Design. In de hoeken heb ik wat plakparels gezet om de kaart af te maken.

Liefs Lotte

4 comments:

Cobie said...

Mooie valentijnskaart heb je gemaakt. Prachtige stempel heb je ervoor gebruikt.

Groetjes Cobie

marion said...

Wat een schatje Lotte ! Liefs, Marion

Zussenknutsel said...

Mooi hoor!
Wil je mij een kaartje sturen voor mijn verjaardag.
Als je het adres wilt weten moet je even mailen naar Zussenknutsel@ziggo.nl

Groetjes Charlotte

Lotte said...

Dank jullie wel Cobie, Marion en Charlotte. Lieve groetjes Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...