Wednesday, February 8, 2012

Wie wat bewaard, die heeft wat.....

Hallo allemaal,
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je ontzettend blij bent dat je iets hebt bewaard op het moment dat je dat ineens weer super goed kan gebruiken? Toen ik in 2008 begon met kaartenmaken maakte ik eigenlijk alleen maar borduurkaarten met 3D plaatjes. Pas in 2010 toen ik Clubs.nl leerde kennen heb ik het scrappen ontdekt. Ik heb naast de scrapkaarten altijd nog wel borduurkaartjes gemaakt maar ik maakte veel meer scrapkaarten en vergat het borduren bijna. Nu ben ik weer helemaal in een borduurperiode beland. Ik maak nog wel scrapkaarten maar omdat ik het ontspannender vind naast mijn drukke baan beperk ik het scrappen tot mijn vrije dagen en de weekenden en ben ik door de weeks vooral met borduurkaarten aan de slag. Zo heb ik vorige week mijn 'oude' knipvellen map weer eens opgezocht. Hier deed ik de knipvellen in waarmee ik aan de slag wilde en dan kon ik een hele avond plaatjes knippen. De uitgeknipte plaatjes deed ik dan in hoesjes om ze netjes te bewaren tot ik er een kaart mee ging maken.

In deze map ontdekte ik nog een paar hele leuke knipvellen en zelf kant en klaar uitgeknipte plaatjes. Ik denk dat ze al sinds 2009-2010 in de map zitten te wachten tot ze omgetoverd mogen worden tot een mooie kaart. En dat heb ik gedaan afgelopen week.

Onderstaande twee kaarten heb ik gemaakt met mijn hervonden 'oude' knipvellen.

























'Wie wat bewaard die heeft wat', blijkt maar weer eens een heel toepasselijk gezegde.

Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer!

Liefs Lotte

5 comments:

Jolara said...

hele leuke kaarten ! Liefs joyce

Corrie said...

Wat een prachtige kaarten Lotte

Groetjes Corrie

marion said...

ahhhhh daar word ik vrolijk van, wat een supervrolijke kaartjes !! Prachtig ! Liefs, Marion

Cobie said...

Leuke kaarten heb je gemaakt.

Ik heb op mijn blog een Award voor je.
Je kunt hem kopiëren en aan vijf andere mensen geven, die minder dan 200 volgers hebben.
Dit is om de minder bekende blogs eens lekker in het zonnetje te zetten.

Groetjes Cobie

Lotte said...

Dank jullie wel allemaal dames.

Cobie onwijs bedankt voor de award ik heb hem inmiddels doorgegeven.

Liefs Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...