Friday, February 24, 2012

Wolven in Nederland....

Hallo allemaal,

Gisteren was mijn vriend jarig en natuurlijk wilde ik hem een passende kaart geven. Hij studeerd Wildlife management en heeft een tijd terug tijdens zijn halfjaarstage onderzoek gedaan naar wanneer de wolf definitief terug komt in Nederland.

Vandaar dat mijn keuze op dit plaatje was gevallen. Ik vind het een heel mooi plaatje en ik vind de kaart ook erg mooi geworden. Mijn vriend was er dan ook erg blij mee.

















Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden. Leuk dat je weer kwam kijken en tot de volgende keer.


Liefs Lotte

3 comments:

Kizzy said...

Wauww vind het echt super leuk! Die geborduurde rand ook, dat is een prachtig patroon.
ben er zeker van dat hij het kaartje heel mooi zal vinden.
Liefs Kizzy

marion said...

ik vind wolven prachtige dieren en je kaartje vind ik supermooi geworden. Liefs, Marion

Lotte said...

Dank jullie wel Kizzy en Marion.
Lieve groetjes Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...