Saturday, March 31, 2012

Teddy Bo kerstkaart/ Teddy Bo Christmascard

Goedemorgen allemaal/ Goodmorning everybody,

Gisteren ben ik weer eens heerlijk aan de slag gegaan met een kerstkaartje. En wel met een Teddy Bo digistempel. Ik wilde met de kaart mee doen met de challenge op de Christmas Challenges with sketches challenge blog en daar was de opdracht deze keer: white on white, only colour your image. Dat betekende dus dat de kaart volledig wit moest zijn en alleen het stempelafdrukje mocht gekleurd worden. Dit is de kaart die ik heb gemaakt:

Yesterday I started another Christmascard. I wanted to make a card with a Teddy Bo digitalstamp. With this card I wanted to participate in the challenge at the Christmas Challenges with sketches challenge blog and this time we had to make a card: white on white, only colour your image.
So this ment I had to make my card completely in white except for the stamp image. This is the card that I made:






















Gebruikte materialen zijn:
- Wit linnen cardstock
- Embossingfolders
- Teddy Bo digistempel gekleurd met de Derwent Coloursoft Potloden
- Lint
- Splitpennen
- Marianne Design creatables
- Nietje
- Plakparels

Used materials are:
- White cardstock
- Embossingfolders
- Teddy Bo digital stamp coloured with the Derwent Coloursoft Pencils
- Ribbon
- Brads
- Marianne Design creatables
- Stapler
- Self adhesive pearls

Met deze kaart doe ik dus mee aan de challenge op de Christmas Challenges with sketches challenge blog.

With this card I am participating in the challenge on the Christmas Challenges with sketches challenge blog.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

I really like to know what you all think of this card.


Liefs/ Love, Lotte

6 comments:

marion said...

Wauw wat is dit een keigaaf kaartje ! Liefs, Marion

Zw@@n said...

Wat n prachtig kaartje, Lotte! Super.
TeddyBo is erg mooi gekleurd. Bedankt dat je meedoet met Christmas Challenges {with sketches} Liefs, Wilma

Lizy said...

This is really beautiful Lotte! I love that star embossing folder...which one is it??
Thanks for entering our White on White challenge at Christmas Cards {with sketches}
Lizy GDT x

Wilma said...

Wat is je kaartje leuk geworden!
En, wat een schattige stempel heb je gebruikt!!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
groetjes, Wilma

Marijke said...

Hoi Lotte,

Leuke kaart heb je gemaakt met de sketch en de twist!
Volgens mij mis ik de link naar het CCWS in je bericht, kan dat kloppen?

Bedankt voor je deelname bij CCWS!
Groetjes Marijke

Lotte said...

Dank jullie wel dames.

Ik was inderdaad vergeten de link erin te zetten maar dat heb ik vanochtend meteen even gewijzigd. Wel staat de button met link in mijn sidebar. Dus iedereen heeft het vast kunnen vinden.

Lizy I checked the embossingfolder and it has the band: Bringing Crafts-Too you.

Lieve groetjes
Lotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...