Saturday, April 7, 2012

Tasje/ Giftbag...

Hallo allemaal/ Hello everybody,

Een tijdje geleden alweer was mijn zusje jarig. Ze is momenteel helemaal gek van het bakken en versieren van cupcakes. Daarom had ik wat mallen voor haar gekocht als cadeau. Omdat het een paar cadeautjes waren leek het me leuk om die te geven in een tasje wat ik zelf heb gescrapt. Dit is wat ik heb gemaakt.

A while ago we selebrated my sisters birthday. She is totally into making and decorating cupcakes. So I gave her a few molds for decorating her cupcakes. Because I had a few gifts I thought about making a nice giftbag. This is what I made.























Gebruikte materialen:
- Tasje om te scrappen;
- Scrappapier van Bo Bunny - Smoochable collection;
- Stempel van Papermania - Botanical print;
- Doilies;
- Stukjes kant en lint;
- Martha Stewart pons: Monarch Butterfly;
- Roosjes;
- Gehaakte bloem;
- Bedeltje;
- Pinnen;
- Plakparels.

Used materials:
- Giftbag to decorate yourself;
- Scrappaper of Bo Bunny - Smoochable collection;
- Stamp of Papermania - Botanical print;
- Doilies;
- Ribbon and lace;
- Martha Stewart punch: Monarch Butterfly;
- Roses;
- Crochet flower;
- Charm;
- Pins;
- Self adhesive pearls.

Leuk dat je weer kwam kijken en tot de volgende keer.

Thank you for passing by and I hope to see you next time.


Liefs/ Love, Lotte

1 comment:

Kizzy said...

Wat een super mooi cadeautasje om af te geven, je hebt er echt iets leuks van gemaakt.
Liefs Kizzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...