Monday, April 16, 2012

Vlinders/ Butterflies

Hallo allemaal/ Hello everybody,

Heel erg bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaarten. Ik vind het elke keer weer super leuk om ze te lezen.

Thank you all for the lovely comments on my last cards. I really love to read them.

Afgelopen week twee vlinderkaarten gemaakt. Op de club Cards & Scraps hebben we namelijk als thema voor de wedstrijd: maak een kaart met een vlinder erop. Nu ben ik gek op vlinders dus helemaal mijn ding.

Last week I made two butterfly cards. At the club Cards & Scraps we have butterflies as the theme of this months challenge. I just love butterflies so I was really happy with this challenge.


Dit was de eerste kaart die ik gemaakt had. Heerlijk in groen en geel, echte lente kleuren. Het borduurpatroon is het wedstrijdpatroon op de club: Ons gezellige kaartenhoekje.

This is the first butterfly card. Lovely in green and yellow, true spring colours. The stitching pattern is the challenge pattern at the club: Ons gezellige kaartenhoekje (Our homy cards corner).


Dit is de tweede vlinderkaart die ik gemaakt hebt. Ik vond de combinatie van het groen met donker roze zo mooi uitpakken. Het borduurpatroon is het wedstrijdpatroon op de club: Buuf's buurthuis.

This is my second butterfly card. I really loved the combination of the green with the pink. The stitching pattern is the challenge pattern at the club: Buuf's Buurthuis (Buuf's community center).

Leuk dat je weer langskwam en tot de volgende keer.

Thank you for passing by and I hope to see you next time.

Liefs/ Love, Lotte

3 comments:

Corrie said...

Wat een prachtige kaarten Lotte
Groejtes Corrie

marion said...

Wat een prachtige borduurkaartjes Lotte. Liefs, Marion

Catherine said...

Beautiful cards....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...